Min midsommar!

Ja, då tänkte jag berätta om min midsommar då, det började med att pappa och Emil kom upp och spela Xbox .. Så dom väckte mig så då satt jag igång och städa lite. Sen efter att jag städat klart åt jag frukost och gjorde mig i ordning, sen vid ca kl 12 kom mormor och morfar och strax därefter kom Maria, Christoffer, Carro, Filip och farmor! Så vid typ halv 1 så åt vi mat, sen så vid 1, kvart över 1 så kom traktorsläpen och hämta men jag åkte inte de va bara Filip, Emil och Christoffer som åkte, så jag, farmor, Maria, Carro, mamma och Emil gick dit, där träffade ju jag massa folk, sen vid 15 gick vi hem och när vi kom hem körde vi en femkamp och tipsrunda, och vid kl 18 kom Niklas (pappas bror) och då gjorde vi inte så mycket vi prata och så, eller mamma, Maria och mormor gjorde i ordning maten, så jag hoppade i poolen eftersom de va 20 grader, Filip stod bredvid och våga inte hoppa i och Carro var förkyld så hon fick inte. Men jag bada iaf! Sen så skulle ju Niklas hoppa i men de va tydligen jätte kallt i vattnet.. Så morfar och farmor satt och sola bredvid. Sen vid kl 19.30 kom Stefan, qyunh och Thomas (Stefans kompis) då så klev jag upp och då Åbo ute, mysigt mysigt, sen så satt partyt igång ! Vi satt ute och drack, lyssna på musik och prata. Men sen så vid kl 21 så åkte Stefan, qyunh och Thomas hem, och vid 22 åkte Maria hem. Men vi fortsatt ju parta, men sen så börja ju alla bli lite små full, men vi fortsatt ju ändå, så vid ca 01 kom vi in och strax efter det så la vi oss, så såg min midsommar ut! Glad midsommar i efterhand! :)


Hörs senare! ;)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall