Min dag!

Ja men idag då, så imorse börja jag med frukost som bestod av två mackor, 2 ägg och ett glas multivitamin juice! Grymt gott! Sen så gick Simon och jag ut och jogga! Vi jogga runt persbacka, det är ca 2.5 km men iaf när vi kom hem så tog Simon ut TVN och xboxet så vi satt ute i solen och spelade FIFA, men vi såg knappt något eftersom vi hade solen rakt i ögonen.. Men sen så kom Hannah! Och då log vi i sol stolarna fram tills mamma kom hem, sen åkte vi hem till Hannahs farmor Eva och åt jordgubbar, glass och rabarber med socker, mmmmm, de va gott ! :D sen så åkte vi hem till mig igen och spela lite fotboll och så, sen sa mamma till mig att jag skulle hämta Emil som var hos en kompis, så då gjorde jag de, sen när jag och Hannah kom hem till mig igen så bar pappa hemma åh, så då tänkte han ta ett dopp i poolen så jag gjorde samma sak! De va 20 grader jäkligt sköööönt! Sen när jag kom upp så åkte Hannah och jag och köpte pizza och tig med till hennes farmor och åt med dig, fast alla åt kebab.. Haha!! Sen så åkte vi till mig igen och spela mer fotboll med Simon och Emil, vi tröttna efter ett tag så vi åkte ut på en cykeltur jag och Hannah! När vi kom tillbaka hem till Eva så skulle Hannah åka hem till hennes pappa så då åkte jag hem och satt mig vid datorn och fixa lite med bloggen.. Eller försökte iaf .. Men de sket sig, nu ska jag antingen spela FIFA med Simon eller sova, vi får se, då vet ni iaf vad jag gjort idag! Godnatt så hörs vi imorgon!

/// idaaaaaa! ;)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall