Midsommarafton !

Gokväll.. Tänkte egentligen blogga om vad jag gjort idag men de orkar jag inte nu.. Men jag har iaf spelat fotboll, bada, sola, köpt glass och klippt gräset! Och städa lite grann.. Men vid kl 21 kom Marcus hit iaf och skulle va med Simon så han åkte nyss hem. Men som sagt idag är det ju midsommar!! Och vi får främmande vid ca 12.. Så blir upp tidigt och duscha och fixa sig också städa det sista i rummet .. Och kanske baka en kladdkaka! Om jag hinner då. Imorgon/idag kommer ju iaf mormor och morfar, farmor, Maria, Christoffer, Carro, Filip, Stefan och qyunh hit.. Och firar midsommar så se blir ju party! Just det också kommer ju min lilla Selma <3 Gud så jag saknar henne! Men jag uppdaterar mer imorgon för nu ska jag sova! Godnatt underbara läsare!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall