Big Brother! :D

Tjena Tjena! idag har jag varit i skolan.. det första vi hade var Idrott och då gör jag illa mig :/ min tå är helt blå och jag har ont i den.. AJ. men men... skit samma kl 12 kom mamma och hämta mig och då åkte jag hem. Sen så har jag väl inte gjort så mycket för det mesta :D Bara slappa, men vid 4 kom Hannah hit en sväng. Men nu iaf så ska jag titta klart på familjen annorlunda, sen ska jag plugga lite. Sen är det BIG BROTHER ! :D bara det att jag hatar den där jävla Hannah va är det för bitch :o aja.. skit samma, nu börjar familjen annorlunda! hejsvejs :D //// IDA

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall